Tekrar Merhaba :)

Tekrar merhaba blog alemi!!

Çoook ama çook uzun zamandır buralara uğramadığımı farkettim. Birkaç aydır da buraya geri dönüp birşeyler yapmaya bıraktığım yerden acaba devam mı etsem diye merak ediyordum. Bugün kendi kendime karar verdim, tekrar burdayım :)

Neden burdayım?

Gayet basit. Paylaşmak için.

Paylaşacaklarımı genel olarak gruplayacak olursam:

1) Aradan geçen 3 yıl içerisinde mesleki anlamda neler yaptım

2) Şu anda neler yapıyorum

3) Hangi teknolojileri kullanıyorum

4) Kendi projelerimde çalışırken karşılaştığım problemler için nasıl çözümler oluşturuyorum

Asıl amaç, bir şekilde yazılım dünyasına girecek/girmiş, görece deneyimsiz arkadaşlara deneyim katmak ve bir nevi işlerini hızlandırmak için Türkçe içerikli bir blog oluşturmak

Bakalım neler gösterecek zaman...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Socket Kavramı

Aselsan ve MetuTech Gezisi

Nerde Kalmıştık !? :)