Harita ve Ortam Planlaması

Herkese tekrardan merhabalar. Ne zamandır yazmadığımı biliyorum, o yüzden son 1 aydır yaptıklarımla ilgili biraz bilgi verme ihtiyacı hissettim.

- Bitirme projesinde belli bir aşamaya geldik. Navigasyonu bitirdik sayılır. Görüntü işleme ve yönelme - tutma - bırakma işlemleri kaldı. Zor oluyor ama gidiyor gibi, inşallah sonunu getireceğiz :)
- İlk vizeler geçti, gitti. Öyle yani... Bu konuda fazla konuşmak istemiyorum :)
- Artificial Intellegence projesi de bitirme teziyle orantılı olduğu için pek sorun yok şuan. Üstesinden geliriz nasılsa orada 4 kişiyiz( Bknz: Birlikten doğan kuvvetin getirdiği inanılmaz gaz)
- Image ve Vhdl projelerine daha başlamadık, yetkililere buradan sesleniyorum :)
- Hee bir de kurban bayramına gittim: aile, memleket, arkadaşlar, sohbetler, yeni insanlar, annemin yaptığı turşu, baklava falan... Güzeldi bea, erken bitti...

Neyse, böyle geçti işte. Dün de AI labarotuvarına gidip çalışmalarımızı gerçekleştireceğimiz haritaya göre ortamı düzenledik, arada da temizlik falan yaptık, eğlenceli oldu :)

Fotoğrafları koyup şöyle bir geri adım atıyorum. Şurda zaten 1.5 ay kaldı, elimden geldiğince buralarda olmaya çalışıcam...

Bu bilgisayar simülasyonunda kullandığımız harita




Bunlar da haritayla birebir oluşturduğumuz odalar. Sırasıyla Room1, Room2, Room3 ve Room4...





Kolinin ağzı açık kalmış. evet.





Bunlar da robocanlar: P1, P2 ve P3(bunlardan birini kaldırmadan önce 5-6 kere falan düşünün derim)



Bu da tüm environment...



1 saat kadar hammallık yaptık ama değdi bea...
Herkese iyi çalışmalar diliyor, tezi olanlara da allahtan akıl, fikir, sabır artık ne lazımsa ondan versin diyorum, diliyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Socket Kavramı

Dönem Sonu ve Bitirme Projesi

Aselsan ve MetuTech Gezisi