Back to the Future ;)

Herkese merhabalar :)

En son buraya 2011'de uğramışım ve demişim ki "nerde kalmıştık!?", görünen o ki ben orada kalmışım hala :)

O ara hayat hızlı bir şekilde akıp gitmiş. Mailime gelen birkaç yorumla bloğuma uğradığımda günde 10-20 civarı görüntüleme olduğunu gördüm. Madem yüksek lisansımın son demlerini yaşıyorum, neden tekrar uğramayayım dedim, and here I am ;)

Bu 2 yıl zarfında neler yaptım. Çalıştım, yüzdüm, yine çalıştım, sonra yine yüzdüm :) Bir hocamın "okuldan sonra en az 2 sene herkes köşesine çekilir projelere boğulur, sonra yavaş yavaş kendine gelmeye ve etrafına açılmaya başlar" dediğini dün gibi hatırlıyorum :) İnsan kendini çalışmaya verdiğinde zaman gerçekten çok çabuk geçiyor.

Bu 2 senelik zaman zarfında işte neler yaptım. 1 Tübitak projesini başarıyla bitirdim. Sizin haberiniz yok ama bizim milli bir iç ortam GPS'imiz var :)

Şuradan bakabilirsiniz.

Bu sistem ile büyük kapalı alanlarda santimetre bazında konumlandırma yapabiliyoruz.

Bunun dışında bir diğer proje ise benim yüksek lisans tezim olan Tübitak projemiz :)

Şöyle alalım

Bu projede amaç elektrikli bir tekerlekli sandalyeyi akıllı hale getirip, engelli insanların hayatlarını bir nebze de olsun kolaylaştırmak. Projede çalışmalar tüm hızıyla devam etmekte. Projenin tanıtımı için İnönü Üniversitesi TOK 2013'e gideceğim :)

TOK2013

Yakın zamanda fotoğraflarını da ekleyeceğim diye umuyorum :)

Daha fazla buralara uğrama isteğimle, selametle ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Socket Kavramı

Aselsan ve MetuTech Gezisi

Nerde Kalmıştık !? :)