Eski Bilgisayarlara Küsmeyin

Merhabalar tekrardan. Geçenlerde evde oturuyorum. Benim emektar gözüme takıldı. Öyle melül melül suratıma bakıyo. 2000'de(!) almıştım, tam 10 yaşında şuan. Kendisiyle çok güzel anlar yaşamıştık ama uzunca bir süredir içli dışlı değiliz...

O an gözüm karardı ve dur şuna bi el atayım dedim. Eli verdik kol kaldı :)

Upgrade ile kendine gelen yeni makinaya taktıklarım ise günümüz pcleri için çok komik teknolojide aletler ama benim emektar için bir harika :)

Buyrun bakalım...

- 4 adet Samsung 256 Mb 800Mhz Rd Ram (Rd ramler 2li olarak takılırlar)



- 1 adet Pentium P4 2.4 Ghz 512 Cache 400 Mhz 478 işlemci



- 1 adet Nvidia Geforce Fx5500 256 mb 128 bit veri yollu ekran kartı



- 1 Adet Everest EPS-500A 500 Watt Güç Kaynağı



Şu anda makinayla yapamadığım tek şey güncel oyunları oynayamamak :)
Evet, evinizin bir köşesine bıraktığınız eski bilgisayarlarınıza küsmeyin dostlar, azcık ilgiyi esirgemeyin, bağrınıza basın :)

"Upgrade is necessary" diyerek bitirelim bari :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Socket Kavramı

Dönem Sonu ve Bitirme Projesi

Aselsan ve MetuTech Gezisi